Unde găsesc facturile mele?

Puteți  vizualiza toate facturile dvs. (achitate și neachitate) accesând contul dvs. de client, secțiunea Financiar (Billing).

Răspunsul a fost util?

V-ar mai putea interesa și

Serviciul meu a fost suspendat pentru neplată. Cât timp durează pentru a-l reactiva după ce plata este confirmată?

Serviciile sunt automat suspendate si reactivate de catre sistem, se reactiveaza in cateva...

Pot face upgrade planului meu de găzduire?

Poti să faci upgrade/downgrade planului tău în orice moment. Pentru asta accesează "Serviciile...

Cum pot anula serviciul meu?

Pentru a anula un serviciu procedezi in felul urmator: Du-te la „Serviciile mele”. Selectezi...

Comanda mea a fost semnalata ca fiind frauda. Ce pot sa fac?

Vom verifica automat toate comenzile. Comanda ta poate fi identificata ca fiind frauda chiar...

Cum salvez factura fiscală

Facturile fiscale pentru serviciile Net Solution se trimit în format electronic (.pdf) prin...