Unde găsesc facturile mele?

Puteți  vizualiza toate facturile dvs. (achitate și neachitate) accesând contul dvs. de client, secțiunea Financiar (Billing).

Răspunsul a fost util?

V-ar mai putea interesa și

Pot face upgrade planului meu de găzduire?

Poti să faci upgrade/downgrade planului tău în orice moment. Pentru asta accesează "Serviciile...

Factura proformă și factura fiscală

La comanda unui domeniu sau al unui serviciu, precum și înainte de expirarea domeniului și/sau...

Serviciul meu a fost suspendat pentru neplată. Cât timp durează pentru a-l reactiva după ce plata este confirmată?

Serviciile sunt automat suspendate si reactivate de catre sistem, se reactiveaza in cateva...

Comanda mea a fost semnalata ca fiind frauda. Ce pot sa fac?

Vom verifica automat toate comenzile. Comanda ta poate fi identificata ca fiind frauda chiar...

Cum pot anula serviciul meu?

Pentru a anula un serviciu procedezi in felul urmator: Du-te la „Serviciile mele”. Selectezi...