Angajament de calitate (SLA)

Acest angajament de calitate (service-level agreement) se aplică către dumneavoastră în calitate de client, dacă ați comandat unul din pachetele de web hosting din categoria serviciilor Standard, Business sau Reseller Linux Hosting. Termenul "uptime" se referă la procentul dintr-o anumită lună (luna in discuție totalizează numărul de zile, a câte 24 de ore / zi), în care web site-ul dumneavoastră este disponibil pentru a fi accesat dintr-o locație neutră via HTTP. Uptime-ul este măsurat de sistemele Net Solution Hosting SRL localizate în cadrul centrului nostru de date cât și în alte centre de date din Romania.

Nivel de garantare disponibilitate servicii

Scopul nostru este acela de a atinge un uptime 100% pentru disponibilitatea site-urilor pentru fiecare client de-al nostru.

  • Uptime garantat
  •           
  • 99.5% – 100%
  •  
  • 98% – 99.5%
  •  
  • 95% – 97.9%
  •  
  • mai putin de 95%
  • Procent care se returnează
  • 0%
  • 50%
  • 75%
  • 100%

Conturile clienților nu vor fi creditate conform acestui angajament de calitate, daca orice eroare respectiv nefunctionare a siteului este cauzata sau generata de:

Situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi: razboaie, calamitati naturale, indisponibilitatea, intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa ( scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), flood, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor legale;

Lucrari de intretinere anuntate sau in situatii critice, upgrade-uri ale serverelor;

Politica de utilizare acceptabilă

Domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate de .

Probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.

Creditarea conturilor se realizeaza in procente, raportate la taxele lunare recurente, constand in reduceri aplicate urmatoarelor facturi.

Timp de raspuns la solicitari

Net Solution Hosting SRL ofera urmatoarele garantii pentru timpul de raspuns la sesizarile (tichetele sau email-urile) de suport tehnic:

Departamentul de vanzari: timp maxim de raspuns 60 de minute (Luni - Vineri intre orele 10:00 - 17:00)

Departamentul de suport tehnic: timp maxim de raspuns 24 de ore (Luni - Vineri intre orele 10:00 - 18:00)