Comanda mea a fost semnalata ca fiind frauda. Ce pot sa fac?

Vom verifica automat toate comenzile. Comanda ta poate fi identificata ca fiind frauda chiar dupa efectuarea ei, sau poate fi marcata mai tarziu, cand vom revizui manual toate comenzile.

In cazul in care comanda a fost identificata ca fiind in mod gresit frauda, te rugam sa ne contactezi si sa ne furnizezi o copie a unui act de identitate cu fotografie. Acest lucru poate fi o Licenta Tevi, carduri de identitate de stat, carte de identitate naționala, etc .. Avem nevoie de aceasta pentru a confirma identitatea, in scopul de a ne proteja impotriva fraudelor pe internet. Te rugam să trimiti scanat actul de identitate cu fotografie la suport@net-solution.ro sau prin ticket aici.

Nu incerca sa efectuezi  orice alta comanda fara a ne contacta pentru ca exista riscul de a va fi interzisa accesarea site-ului nostru.

Răspunsul a fost util?

V-ar mai putea interesa și

Unde găsesc facturile mele?

Puteți  vizualiza toate facturile dvs. (achitate și neachitate) accesând contul dvs. de client,...

Pot face upgrade planului meu de găzduire?

Poti să faci upgrade/downgrade planului tău în orice moment. Pentru asta accesează "Serviciile...

Serviciul meu a fost suspendat pentru neplată. Cât timp durează pentru a-l reactiva după ce plata este confirmată?

Serviciile sunt automat suspendate si reactivate de catre sistem, se reactiveaza in cateva...

Cum pot anula serviciul meu?

Pentru a anula un serviciu procedezi in felul urmator: Du-te la „Serviciile mele”. Selectezi...

Cum salvez factura fiscală

Facturile fiscale pentru serviciile Net Solution se trimit în format electronic (.pdf) prin...