Facturi și plăți

 Comanda mea a fost semnalata ca fiind frauda. Ce pot sa fac?

Vom verifica automat toate comenzile. Comanda ta poate fi identificata ca fiind frauda chiar...

 Cum pot anula serviciul meu?

Pentru a anula un serviciu procedezi in felul urmator: Du-te la „Serviciile mele”. Selectezi...

 Cum salvez factura fiscală

Facturile fiscale pentru serviciile Net Solution se trimit în format electronic (.pdf) prin...

 Factura proformă și factura fiscală

Factura proformă se emite cu 20 de zile înainte de expirarea domeniului sau a serviciului.Factura...

 Pot face upgrade planului meu de găzduire?

Poti să faci upgrade/downgrade planului tău în orice moment. Pentru asta accesează "Serviciile...

 Serviciul meu a fost suspendat pentru neplată. Cât timp durează pentru a-l reactiva după ce plata este confirmată?

Serviciile sunt automat suspendate si reactivate de catre sistem, se reactiveaza in cateva...

 Unde găsesc facturile mele?

Puteți  vizualiza toate facturile dvs. (achitate și neachitate) accesând contul dvs. de client,...