Pot face upgrade planului meu de găzduire?

Poti să faci upgrade/downgrade planului tău în orice moment.

Pentru asta accesează "Serviciile mele",  selectează planul dorit dând click pe hostname, apoi fă click pe "Upgrade/Downgrade pachet" (buton din partea de jos a paginii).  Selectezi planul nou și ciclul de facturare pe care îl dorești apoi "Click pentru a continua >>".
Faceți click pe link-ul de factură și plătiți factura prin metoda mai sus selectată. Planul se va activa în mod automat după ce plata a fost incasată.
Dacă ai facut un downgrade pachetului tău, atunci suma plătită se va considera credit pentru perioada în care nu ai folosit pachetul și se va scadea din factura/facturile următoare.
 
Dacă întâmpini dificultăți în a upgrada/downgrada pachetul tău, te rugăm să deschizi un ticket de suport făcând click aici.

Răspunsul a fost util?

V-ar mai putea interesa și

Cum pot anula serviciul meu?

Pentru a anula un serviciu procedezi in felul urmator: Du-te la „Serviciile mele”. Selectezi...

Comanda mea a fost semnalata ca fiind frauda. Ce pot sa fac?

Vom verifica automat toate comenzile. Comanda ta poate fi identificata ca fiind frauda chiar...

Serviciul meu a fost suspendat pentru neplată. Cât timp durează pentru a-l reactiva după ce plata este confirmată?

Serviciile sunt automat suspendate si reactivate de catre sistem, se reactiveaza in cateva...

Unde găsesc facturile mele?

Puteți  vizualiza toate facturile dvs. (achitate și neachitate) accesând contul dvs. de client,...

Cum salvez factura fiscală

Facturile fiscale pentru serviciile Net Solution se trimit în format electronic (.pdf) prin...